Sparen en Lenen

   

Onze werkwijze
Om u als consument te beschermen tegen malafide praktijken, waarbij adviseurs alleen uit winstbejag produkten aanbieden is onze branche onder streng toezicht van de Autoriteit FinanciŽle Markten (AFM) komen te staan. Dit zorgt voor meer transparantie maar ook een betere "meer grondige' dossiervorming.

Tijdens een eerste 'gratis en vrijblijvend' gesprek inventariseren wij uw financiŽle zaken, kennis van financiŽle zaken, wensen etc. Ook staan we uitgebreid stil bij; wie wij zijn, wat u van ons kunt verwachten, wat wij van u verwachten en hoe wij worden beloond.

Tot voor kort werden wij door de geldvertrekker beloond met provisie. Aangezien de klant dat toch eigenlijk zelf betaalde en dit systeem wel duidelijk, maar niet in alle gevallen even eerlijk is, heeft men besloten dit af te schaffen. Per 1 januari 2013 geldt er een provisieverbod op al onze produkten. U krijgt dus tegenwoordig een nota van ons, in verband met onze bemiddeling voor uw hypotheek of verzekering(en). Deze is voor hypotheek advies en bemiddeling fiscaal aftrekbaar en de hoogte is afhankelijk van de hoeveelheid werk die erin zit en niet van de hoogte van het te lenen bedrag. Wij investeren namelijk net zoveel tijd in een hypotheek van Ä 100.000,= als van Ä 500.000,=.

Omdat wij zelf ook niet van onaangename verrassingen houden hebben wij vaste bedragen voor onze dienstverlening. Zo weet u op voorhand, als u met ons in zee gaat, wat de kosten zullen zijn.

Als u wenst dat wij een uitgebreid advies voor u maken en al naar gelang de wens dit advies omzetten in bemiddeling, dan maken wij een opdrachtbevestiging waarin alle afspraken helder staan beschreven. Zodra u deze ondertekend gaan wij voor u aan het werk.

Ook in de inventarisatiefase is wel het ťťn en ander verandert, of beter gezegd 'uitgebreider geworden'. De problemen waar mensen nu tegen aanlopen met de hypotheek of maandlasten van hypotheken die lang geleden zijn aangegaan, willen we voor de toekomst beperken of nog beter, waar mogelijk voorkomen. Om dit voor elkaar te krijgen hebben wij meer informatie nodig vooraf. Dit om tot een beter passende hypotheek, geschiktere maandlasten en een op uw omstandigheden afgestemde verzekeringsoplossing te komen.

Kortom in een eerste gesprek maken wij niet meer 'even snel een berekening' want dat is niet meer van deze tijd.
U krijgt een uitgebreid en goed doordacht advies en daar hebben wij tijd voor nodig. Daarna gaan we geschikte geldverstrekker(s) en verzekeringen bij dit advies zoeken. Doordat u ons rechtstreeks betaalt, hebben wij geen enkel belang bij een geldverstrekker of produkt en daardoor krijgt u 'De beste Hypotheek en/of verzekeringsoplossing'.

Dan gaan wij voor u zorgen dat het advies wordt omgezet in een hypotheek of verzekering en zullen wij uw dossier grondig bewaken tot het bij de notaris ligt.

Om het voor u makkelijk te maken hebben wij alles vastgelegd in ons dienstverleningsdocument welke u hier kunt downloaden.

     Copyright © 2012 CVS Bezoek ook www.cvsfinance.nl   |   Webdesign by Media Solutions     
         Vind ons leuk op onze Facebookpagina Netwerken op Linkedin Volg ons op Twitter